Pofo
Pofo Conținutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziția oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României
Pentru informaţii detaliate despre celelalte programe cofinanţate de Uniunea Europeană, vă invităm să vizitaţi www.fonduri-ue.ro
Dacă sunteți interesați să participați la activitățile proiectului nostru vă rugam să ne transmiteti urmatoarele informații: Documente necesare
Obiectivul general
Obiectivul general al proiectului:

Obiectivul general al proiectului constă în promovarea și susținerea antreprenoriatului inovativ în zonele urbane din Regiunea Sud-Vest Oltenia, prin asigurarea formării în domeniu pentru 300 de persoane și prin finanțarea a 36 de planuri de afaceri.
Astfel, în concordanță cu obiectivul tematic al prezentului apel de proiecte, prin această cerere de finanțare se urmărește crearea unor locuri de muncă durabile și de calitate și sprijinirea mobilității lucrătorilor.






Obiective specifice
Obiective specifice ale proiectului:

Îmbunătățirea competențelor antreprenoriale pentru 300 de persoane ce intenționează să înființeze o afacere non agricolă în zonă urbană din Regiunea Sud-Vest.
Susținerea membrilor grupului țintă în implementarea planurilor de afaceri selectate în vederea finanțării: proiectul își propune sprijinirea și înființarea a 36 de forme de antreprenoriat.
Constituirea Centrului Antreprenorial OLTENIUS – platformă de business coaching și acordarea de sprijin și consiliere în vederea asigurării functionării celor 36 de întreprinderi create prin proiect.
Menținerea timp de minim 6 luni după finalizarea proiectului a celor 72 de locuri de muncă create în cadrul întreprinderilor înființate prin proiect.
Funcționalitatea celor 36 de întreprinderi create prin proiect

Activitățile proiectului

Principalele activități ale proiectului includ: recrutarea grupului țintă, desfășurarea de cursuri pentru dezvoltarea competențelor antreprenoriale destinate unui număr de 300 de persoane, organizarea unui concurs de planuri de afaceri, desemnarea a 36 de planuri de afaceri câștigătoare, derularea unui program de mentorat pentru câștigătorii planurilor de afaceri, finanțarea cu câte 178.348 lei /plan de afacere a celor 36 de planuri de afaceri, de activități de business coaching și monitorizarea afacerilor finanțate.

3.1 Campanie de informare pentru recrutarea grupului țintă
Perioada 04.01.2018-28.02.2018
Au fost organizate 5 seminarii de informare (câte unul în fiecare județ al regiunii) la care au participat 127 de persoane din care reprezentanți ai autorităților locale, ai mediului de afaceri și potențiali beneficiari. Rolul acestor seminarii de informare a fost acela de a aduce pe agendă publică locală informații cu privire la desfășurarea proiectului și pentru atragerea grupului țintă către etapă de recrutare. În cadrul seminariilor au fost distribuite materiale de promovare și prezentare a proiectului prin intermediul cărora se vor disemina informațiile cu privire la înscrierea în grupul țintă al proiectului.
Rezultate:
● Centrul Antreprenorial OLTENIUS - constituit
● 1 metodologie de desfășurare a campaniei de publicitate
● 5 seminarii de informare organizate,
● distribuire pliante și afișe

3.2 Recrutarea grupului țintă în vederea participării la cursuri
Perioada 01.03.2018-30.06.2018

În luna martie a fost întocmită Metodologia de selectie a grupului tinta impreuna cu formularele de inscriere in grupul tinta. și au fost recrutati si inscrisi in grupul tinta un numar de 340 de beneficiari. Recrutarea de grup tinta s-a facut pe de o parte prin intermediul platformei interactive accesibile prin pagina de internet a proiectului. Aceasta modalitate de selectie contribuie la promovarea utilizarii TIC, la limitarea emisiilor de carbon si dezvoltarea durabila, precum si la utilizarea eficienta a resurselor si protejarea resurselor naturale.
Rezultate:
● metodologia de selecție a grupului tință
● 340 beneficiari înregistrati (cu dosarele complete)

3.3 Desfășurarea cursurilor de formare antreprenorială
Perioada 01.05.2018-30.08.2018

Astfel, în această perioadă Partenerul P1 a demarat toate cele 12 grupe de curs pentru Competențe Antreprenoriale, curs la care s-au inscris un numar de 317 de persoane din care 305 persoane au absolvit.

Nr crt 

Județ 

Nr. de participanţi 

Nr. de absolvenţi 

Status 

Perioada derulării 

Observaţii 

  1.  

Olt 

25 

25 

Finalizat 

19.06-06.07.2018 

Examen 11.07.2018 

  1.  

Olt 

25 

25 

Finalizat 

19.06-06.07.2018 

Examen 11.07.2018 

  1.  

Gorj  

25 

21 

Finalizat 

20.06.2018-06.07.2018 

Examen 09.07.2018 

  1.  

Vâlcea 

25 

25 

Finalizat 

02.07.2018-19.07.2018 

Examen 19.07.2018 

  1.  

Gorj  

27 

25 

Finalizat 

09.07.2018-26.07.2018 

Examen 31.07.2018 

  1.  

Olt 

28 

27 

Finalizat 

17.07.2018-03.08.2018 

Examen 06.08.2018 

  1.  

Olt 

28 

28 

Finalizat 

17.07.2018-03.08.2018 

Examen 06.08.2018 

  1.  

Mehedinti 

28 

28 

Finalizat 

24.07.2018-30.07.2018 

Examen 31.07.2018 

  1.  

Mehedinti 

28 

27 

Finalizat 

24.07.2018-07.08.2018 

Examen 08.08.2018 

  1.  

Vâlcea 

25 

25 

Finalizat 

01.08.2018-21.08.2018 

Examen 21.08.2018 

  1.  

Dolj 

25 

24 

Finalizat 

08.08.2018-27.08.2018 

Examen 27.08.2018 

  1.  

Olt 

28 

25 

Finalizat 

10.08.2018-29.08.2018 

Examen 29.08.2018 

TOTAL PARTICIPANTI 

01.06.2018 - 31.08.2018 

317 

….din care ABSOLVENTI - 31.08.2018 

305 

 

Rezultate:
● 1 metodologie desfasurare cursuri antreprenoriale
● Autorizare curs
● 12 grupe de curs organizate
● 305 persoane certificate
● 305 planuri de afaceri intocmite

3.4 Concurs de planuri de afaceri

ANUNȚ LANSARE CONCURS PLANURI DE AFACERI
Asociația Catalactica în parteneriat cu Asociaţia pentru Dezvoltare Integrată anunță lansarea Concursului pentru planuri de afaceri organizat în cadrul proiectul “Dezvoltare Antreprenorială în sprijinul comunității din Regiunea Sud-Vest Oltenia”, proiect cofinanţat din Programul Operaţional Capital Uman 2014-2020”.
Descarcă documentele

În cadrul acestui proiect vor fi selectate 36 de planuri de afaceri.
Perioada de depunere a planurilor de afaceri este 27.09.2018-08.10.2018 ora 16:00.
Valoarea maximă a subvenției acordate fiecărei întreprinderi nou-înființate în baza planului de afaceri aprobat este de 178.340 RON, reprezentând totalul cheltuielilor eligibile.

ERATA nr. 1 la METODOLOGIE DE SELECȚIE A PLANURILOR DE AFACERI - Descarcă document
METODOLOGIE DE SELECȚIE A PLANURILOR DE AFACERI - Descarcă document
Anexa 9. Grila de evaluare a eligibilității - Faza A - Descarcă document

ADPSE Catalactica-Filiala Teleorman prelungește perioada de depunere a planurilor de afaceri pentru concursul organizat în cadrul proiectului “Dezvoltare Antreprenorială în sprijinul comunității din Regiunea Sud‐Vest Oltenia”.
Conform ERATĂ nr.2 la METODOLOGIA DE SELECȚIE A PLANURILOR DE AFACERI elaborată în cadrul proiectului “Dezvoltare Antreprenorială în sprijinul comunității din Regiunea Sud‐Vest Oltenia" noul termen limită de depunere în cadrul acestui apel este 10.10.2018 ora 16:00.
ERATA nr. 2 la METODOLOGIE DE SELECȚIE A PLANURILOR DE AFACERI - Descarcă document

ADPSE Catalactica Filiala Teleorman publică ERATA nr. 3 la METODOLOGIE DE SELECȚIE A PLANURILOR DE AFACER elaborată în cadrul proiectului “Dezvoltare Antreprenorială în sprijinul comunității din Regiunea Sud‐Vest Oltenia” privind modificarea calendarului de concurs.
ERATA nr. 3 la METODOLOGIE DE SELECȚIE A PLANURILOR DE AFACERI - Descarcă document

ERATA nr. 4 la METODOLOGIE DE SELECȚIE A PLANURILOR DE AFACERI - Descarcă document

ADPSE Catalactica-filiala Teleorman publică Lista privind rezultatele evaluarii conformitatii administrative si a eligibilitatii. Persoanele ale caror planuri de afaceri au fost respinse, vor primi in cursul zilei de azi prin email, comunicarea rezultatului, insotita de grila de evaluare. Cei care nu vor primi azi aceasta comunicare, sunt rugati sa ne transmita un email la adresa dezvoltare.antreprenoriala1@gmail.com.

Vă rugăm sa aveți in vedere faptul, ca puteți contesta rezultatul evaluării. Contestația va fi asumată prin semnătură și va fi transmisă electronic, pe adresa de email dezvoltare.antreprenoriala1@gmail.com, până cel târziu miercuri, 17 octombrie 2018, orele 16.00. Contestațiile trebuie sa fie punctuale, cu indicarea criteriului contestat, astfel încât sa permită o reevaluare corecta.

Contestațiile primite în afara termenului menționat anterior, nu vor face obiectul analizei si vor fi respinse automat. Contestațiile care încearcă să acrediteze ideea neprimirii scrisorii de informare de către solicitant cu privire la respingerea planului de afaceri și pentru care există confirmarea trimiterii scrisorii către contestatar vor fi respinse. Nu vor fi luate în considerare elementele din contestație cu caracter de noutate, care completează, îmbunătățesc în mod vădit sau modifică planul de afaceri, ceea ce reprezintă încălcarea gravă a principiului tratamentului egal față de tot restul participanților. Termenul maxim de soluționare a contestațiilor primite este 18.10.2018.

REZULTATE în urma etapei de VERIFICARE A CONFORMITĂȚII ADMINISTRATIVE ȘI A ELIGIBILITĂȚII - Descarcă document

ADPSE Catalactica Filiala Teleorman publică ERATA nr. 5 la METODOLOGIE DE SELECȚIE A PLANURILOR DE AFACERI elaborată în cadrul proiectului “Dezvoltare Antreprenorială în sprijinul comunității din Regiunea Sud‐Vest Oltenia” privind modificarea calendarului de concurs.
ERATA nr. 5 la METODOLOGIE DE SELECȚIE A PLANURILOR DE AFACERI - Descarcă document

ADPSE Catalactica-filiala Teleorman publică Lista privind rezultatele evaluării tehnico-financiare a planurilor de afaceri depuse în cadrul proiectului cu titlul ,,Dezvoltare Antreprenorială în sprijinul comunității din Regiunea Sud‐Vest Oltenia,,.

Ierarhizarea planurilor de afaceri a fost realizata în funcție de punctajul total obținut după aplicarea grilei de evaluare aferentă fazei B si respectand algoritmul de ierarhizare, conform metodologiei de concurs.

Persoanele ale caror planuri de afaceri au fost respinse, vor primi in cursul zilei de azi prin email, comunicarea rezultatului, insotita de grilele de evaluare. Cei care nu vor primi azi aceasta comunicare, sunt rugati sa ne transmita un email la adresa dezvoltare.antreprenoriala1@gmail.com. Solicitanţii ale căror planuri au fost respinse în etapa de selecţie (Faza B) pot contesta decizia de respingere. Contestația va fi asumată prin semnătură și va fi depusă personal sau transmisă prin poştă/curier la sediul Centrului Antreprenorial Regional OLTENIUS ‐ Str. Ştrandului nr 6, Municipiul Slatina, jud. Olt ori prin email, la adresa dezvoltare.antreprenoriala1@gmail.com până la data de 31 octombrie ora 12:00.
Contestațiile trebuie sa fie punctuale, cu indicarea criteriului/criteriilor contestat/e, astfel încât sa permită o reevaluare corectă.
Contestațiile primite în afara termenului menționat anterior, nu vor face obiectul analizei si vor fi respinse automat. Contestațiile care încearcă să acrediteze ideea neprimirii scrisorii de informare de către solicitant cu privire la respingerea planului de afaceri și pentru care există confirmarea trimiterii scrisorii către contestatar vor fi respinse. Nu vor fi luate în considerare elementele din contestație cu caracter de noutate, care completează, îmbunătățesc în mod vădit sau modifică planul de afaceri, ceea ce reprezintă încălcarea gravă a principiului tratamentului egal față de tot restul participanților. Termenul maxim de soluționare a contestațiilor primite este 31.10.2018.

REZULTATE în urma etapei de VERIFICARE A CONFORMITĂȚII ADMINISTRATIVE ȘI A ELIGIBILITĂȚII - Descarcă document

ADPSE Catalactica-filiala Teleorman publică Lista privind rezultatele in urma solutionarii contestatiilor in cadrul etapei evaluării tehnico-financiare a planurilor de afaceri depuse în cadrul proiectului cu titlul ,,Dezvoltare Antreprenorială în sprijinul comunității din Regiunea Sud‐Vest Oltenia,,.
REZULTATE ÎN URMA SOLUȚIONĂRII CONTESTAȚIILOR ÎN CADRUL ETAPEI DE EVALUARE TEHNICO‐FINANCIARĂ A PLANURILOR DE AFACERI - Faza B - Descarcă document


3.5 Desfasurarea de stagii de practica si mentorat

A fost elaborata metodologia stagiilor de practica.

Persoanele ale caror planuri de afaceri au fost selectate in vederea acordarii ulterioare a ajutorului de minimis, in cadrul intreprinderilor pe care le vor infiinta, au efectuat cate un stagiu de practica in cadrul unei intreprinderi existente, functionale, a carei activitate economica face parte din aceeasi grupa CAEN cu cea aferenta planului de afaceri selectat.

Stagiul a avut o durata de 40 de ore si s-a desfasurat la sediul social sau, la punctul de lucru al intreprinderii selectate. Pentru pregatirea efectuarii stagiilor de practica, in etapa initiala a acestei subactivitati, administratorul schemei de antreprenoriat a intermediat identificarea intreprinderilor in care va avea loc stagiul de practica. Pe perioada desfasurarii acestuia, stagiarii au fost coordonati si indrumati de un reprezentant al intreprinderii, cu rol de mentor.

Participarea la stagiul de practica este demonstrata prin prezentarea urmatoarelor documente:
●raport de stagiu de practica in care vor fi descrise activitatile la care a participat cursantul, semnat de cursant si de reprezentantul legal al intreprinderii;
●copia CIF sau extrasul ONRC al operatorului economic care asigurat stagiul de practica, document care sa justifice alegerea acestuia din punct de vedere al sectorului economic in care isi desfasoara activitatea.

Anunț relansare concurs planuri de afaceri în cadrul proiectului
Anexa 1. Plan de afaceri – structură standard
Anexa 2. Finantarea proiectului
Anexa 3. Lista CAEN eligibile
Anexa 4. Lista produse agricole neeligibile
Anexa 5. Cerere tip de înscriere și înregistrare Plan de afaceri
Declarație de eligibilitate pentru participarea la Concursul de planuri de afaceri
DECLARAŢIE privind incompatibilitatea și conflictul de interese
Anexa 8. Declarație de angajament
Anexa 9. Grila de evaluare a eligibilității - Faza A
Anexa 10. Grila de evaluare tehnică și financiară - Faza B
Anexa 12. Contract de subvenție
METODOLOGIE DE SELECȚIE A PLANURILOR DE AFACERI

ADPSE Catalactica-filiala Teleorman publică Lista privind rezultatele evaluarii conformitatii administrative si a eligibilitatii. Persoanele ale caror planuri de afaceri au fost respinse, vor primi in cursul zilei de azi prin email, comunicarea rezultatului, insotita de grila de evaluare. Cei care nu vor primi azi aceasta comunicare, sunt rugati sa ne transmita un email la adresa dezvoltare.antreprenoriala1@gmail.com.
Vă rugăm sa aveți in vedere faptul, ca puteți contesta rezultatul evaluării. Contestația va fi asumată prin semnătură și va fi transmisă electronic, pe adresa de email dezvoltare.antreprenoriala1@gmail.com, până cel târziu miercuri, 17 iunie 2019, orele 18:00. Contestațiile trebuie sa fie punctuale, cu indicarea criteriului contestat, astfel încât sa permită o reevaluare corecta.
Contestațiile primite în afara termenului menționat anterior, nu vor face obiectul analizei si vor fi respinse automat. Contestațiile care încearcă să acrediteze ideea neprimirii scrisorii de informare de către solicitant cu privire la respingerea planului de afaceri și pentru care există confirmarea trimiterii scrisorii către contestatar vor fi respinse. Nu vor fi luate în considerare elementele din contestație cu caracter de noutate, care completează, îmbunătățesc în mod vădit sau modifică planul de afaceri, ceea ce reprezintă încălcarea gravă a principiului tratamentului egal față de tot restul participanților.
Termenul maxim de soluționare a contestațiilor primite este 17.06.2019, ora 20:00.

REZULTATE în urma etapei de VERIFICARE A CONFORMITĂȚII ADMINISTRATIVE ȘI A ELIGIBILITĂȚII ‐ FAZA A - iunie 2019

Grup țintă
ATENȚIE! Nu pot face parte din grupul țintă tinerii care nu urmează nicio formă de învățământ și nici nu au un loc de muncă cu vârsta între 16 – 24 ani.
Grupul țintă al proiectului

Criteriu de selecție: Domiciliul sau reședința într-unul din județele menționate și care doresc să înființeze o afacere în această regiune.

  • Femei – (mame singure, familii care au mai mult de 2 copii sau care sunt expuse riscului de excluziune socială)
  • Persoane inactive – (șomeri neînregistrați, persoane fără venituri sau cu venituri ce nu depăsesc venitul minim garantat, care se află în căutarea unui loc de muncă)
  • Șomeri înregistrați
  • Persoane care au un loc de muncă și înfiintează o afacere în scopul creării de noi locuri de muncă
  • Studenți
Partenerul proiectului

Asociaţia pentru Dezvoltare Integrată este o organizaţie înfiinţată în anul 2012, ce îşi propune să contribuie la realizarea incluziunii sociale şi la creşterea calităţii vieţii în România.

Date de contact

Aleea Mărului, nr. 7, bl. ZA4G, sc. A, et. 4, ap.71 Slatina, Judeţul Olt
E-mail: diaconescuflorin2006@yahoo.com

Website

Documente necesare
ACORD DE UTILIZARE A DATELOR CU CARACTER PERSONAL Descarcă document
DECLARAŢIE PRIVIND INCOMPATIBILITATEA ȘI CONFLICTUL DE INTERESE Descarcă document
DECLARAȚIE PE PROPRIA RĂSPUNDERE PRIVIND EVITAREA DUBLEI FINANȚĂRI Descarcă document
DECLARAȚIE PRIVIND STATUTUL PE PIAȚA MUNCII A PERSOANEI Descarcă document
FORMULARUL DE ÎNREGISTRARE INDIVIDUALĂ A PARTICIPANȚILOR LA OPERAȚIUNILE FINANȚATE PRIN POCU 2014-2020 Descarcă document
SCURTĂ DESCRIERE A IDEII DE AFACERE Descarcă document
Sesiuni de informare
Date de contact
ADRESA

Str. Bucuresti, nr.94, Bl. H3, Sc. A, Ap. 3, parter, Alexandria, jud. Teleorman

TELEFON

+40 247 31 17 26

FAX

+ 40 247 31 04 16